wbl Posted June 19, 2010 Share Posted June 19, 2010 (edited) Mieszadło zostało popełnione. - napęd - silnik od wycieraczek poloneza (oś napędu M8) - układ zasilania: - trafo 12VAC , 8,33 A - mostek prostowniczy 25A - kondensator 4700uF sterowany automatycznie ze sterownika (Atmega8) lub załączenie z palca - mechanika z nierdzewki: - wymiar pióra 50x145mm, 2 szt. symetrycznie do osi - oś rurka nierdzewna d=10 mm, nagwintowana w środku M8 zaspawana na dolnym końcu - mocowanie do pokrywy - zaciśnięta pomiędzy blachami z nierdzewki (tulejki dystansowe i śruby M6) - fabryczny uchwyt pokrywy nie został usunięty (na szczęście) Po pierwszym użyciu wnioski do uwzględnienia przez ewentualnych naśladowców: - mechanika - OK, pióro obraca się tuż nad filtratorem (wężyk), jakiś 1-1,5 cm nad najwyższą częścią dna - moc napędu - pulpa była mieszana, niemniej jej opór powodował powolne obracanie pokrywy, problem został rozwiązany poprzez zastosowanie blokady (listewka 20x20 mm i kawałki prętów M8) i założenie jej na uszy kociołka (uchwyt pokrywy, wspomniany wyżej posłużył za element ją ustalający) Edited June 24, 2010 by wbl Link to comment Share on other sites More sharing options...
zico Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Fotki są ? Czy brak ? Jeśli brak trzeba zrobić Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keneth Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Ten silnik to jest od tylnich wycieraczek ?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wbl Posted December 16, 2010 Author Share Posted December 16, 2010 Ten silnik to jest od tylnich wycieraczek ?. Nie, od przednich. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now