Jump to content

Dymienie, taboret gazowy


Jacek Skrainski

Recommended Posts

  • elroy changed the title to Dymienie, taboret gazowy

Musisz ustawić przesłonę od powietrza odpowiednio , oraz ciśnienie na reduktorze( ja u siebie mam ok 2 do 2,5 bara )  . Zły stosunek powietrza do gazu sprawia ,że pali się na żółto i kopci na czarno jak diesel z wyciętym dpf-em. Najlepiej to chyba metodą prób i błędów . Powinien się palić błękitnym płomieniem .

Link to comment
Share on other sites

14 godzin temu, Jacek Skrainski napisał:

powiedzcie dlaczego taboret kopci jakieś rady

 

 

 

 

 

 

Przesunął sie pierścień regulujący dopływ powietrza

1 godzinę temu, rob7320 napisał:

Musisz ustawić przesłonę od powietrza odpowiednio , oraz ciśnienie na reduktorze( ja u siebie mam ok 2 do 2,5 bara )  . Zły stosunek powietrza do gazu sprawia ,że pali się na żółto i kopci na czarno jak diesel z wyciętym dpf-em. Najlepiej to chyba metodą prób i błędów . Powinien się palić błękitnym płomieniem .

jak się reguluje ciśnienie na reduktorze gazu? Od wycięcia dpfa  silnik nie kopci

Link to comment
Share on other sites

29 minut temu, anteks napisał:

jak się reguluje ciśnienie na reduktorze gazu? Od wycięcia dpfa  silnik nie kopci

To zależy jaki jest reduktor : stały i się nie reguluje , lub z  płynną  regulacją i manometrem i te można ustawić ciśnienie . A co do Dpf to jeżdżę z wyciętym( zaczynają mną targać wyrzuty sumienia i takie tam )  i nie kopci , ale to temat na inne forum  :) 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.