Paweł Kapała Posted March 23, 2020 Share Posted March 23, 2020 Witam wszystkich, zakupiłem sobie zestaw startoey ze strony browar amator. Jako moje pierwsze autorki piwo chciałbym uwazyc pilznera 30-35 IBU. Moglibyście podpowiedzieć co kupić i w jakich proporcjach użyć żeby taki pilznera wyszedł. Podać jakąś recepturę. Z góry dziękuję za informację. Jestem zielony w tym temacie. Robert87 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
punix Posted March 23, 2020 Share Posted March 23, 2020 2 minuty temu, Paweł Kapała napisał: Witam wszystkich, zakupiłem sobie zestaw startoey ze strony browar amator. Jako moje pierwsze autorki piwo chciałbym uwazyc pilznera 30-35 IBU. Moglibyście podpowiedzieć co kupić i w jakich proporcjach użyć żeby taki pilznera wyszedł. Podać jakąś recepturę. Z góry dziękuję za informację. Jestem zielony w tym temacie. Przede wszystkim pytanie - jakie warunki fermentacji (temperatura i jej stabilność) możesz zapewnić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
x1d Posted March 23, 2020 Share Posted March 23, 2020 Kupiłeś zestaw, czy chcesz kupić składniki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł Kapała Posted March 23, 2020 Author Share Posted March 23, 2020 (edited) 17 minut temu, Paweł Kapała napisał: Witam wszystkich, zakupiłem sobie zestaw startoey ze strony browar amator. Jako moje pierwsze autorki piwo chciałbym uwazyc pilznera 30-35 IBU. Moglibyście podpowiedzieć co kupić i w jakich proporcjach użyć żeby taki pilznera wyszedł. Podać jakąś recepturę. Z góry dziękuję za informację. Jestem zielony w tym temacie. Chce uwazyc ok 23 litrów piwa. Kupiłem sprzęt i chce kupić składniki. Temperaturę mogę zagwarantować 18-22 stopnie Celsjusza. I fermentacje górna Edited March 23, 2020 by Paweł Kapała Link to comment Share on other sites More sharing options...