Jump to content

B40L Brewing System czy Klarstein Mundschenk XXL

ojeju

Recommended Posts

Cześć, 

poszukuje dla siebie kotła warzelnego, uwarzyłem 6 warek w garze, czyli jestem bardzo początkujący i może to być mój koniec tej przygody. Żona nie akceptuje bałaganu, który tworzę :) Pomysłem, aby to ogarnąć jest zakup kotła warzelnego.

Czym, więcej czytam, oglądam tym miej wiem. Obecnie waham się po między 2 modelami. będę bardzo wdzięczny za pomoc w wyborze.

https://allegro.pl/oferta/kociol-warzelny-klarstein-mundschenk-xxl-kolor-miedziany-17237155949

+znana marka/model

+ odbiór osobisty

+ kolor(tak, mówi żona)

- brak gwarancji

- pojemność, fermentory mam 23L więc kocioł 50l zdecydowanie za duży

https://brewtaurus.com/products/b40l-brewing-system-extra-accessories

+ gwrancja

+ nowy, oryginalnie zapakowany

+ chłodnica zanurzeniowa w zestawie

+ aplikacja, WiFI

- mało informacji w Internecie o tej marce, kotle

- wysyłka z EU

A może coś innego?  Budżet +/- 1500zł.

Posted (edited)

Na Twoim miejscu bym w taki celował. Płynowskaz, programator u góry, niby lepsza seria i grubsza blacha, porównywalny do Coobry 

https://www.olx.pl/d/oferta/kociol-warzelny-kociol-zacierny-45l-CID767-ID15Ghfc.html

Sprzęt sporo tańszy kosztem gwarancji. 

Sam kupiłem Klarstein po wielkiej wewnętrznej batalii, tyle że większy i niestety przyjechał uszkodzony. Także czekam na rozpatrzenie reklamacji i nie podzielę się doświadczeniem 

Edited by arek-lin

10 godzin temu, arek-lin napisał(a):

Także czekam na rozpatrzenie reklamacji i nie podzielę się doświadczeniem 

Dwukrotnie miałem nieprzyjemność odsyłać nowego Klarsteina na gwarancję i przy obydwu przypadkach nie mogłem powiedzieć złego słowa na obsługę i serwis. Za każdym razem otrzymałem nowy kociołek. Pierwszy padł przy testowym grzaniu wody po wypakowaniu, w drugim umarła pompa po 2 warzeniach.