Skocz do zawartości

Słodownia Malteurop - dawny Baltic Malt


zbylon

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 14.10.2020 o 20:16, Lawnowerman napisał:

Z ciekawosci sam przetrzepie temat. 

 

Czy coś już wiadomo w mojej sprawie , ja wykonałem cztery telefony odsyłano mnie od jednego do drugiego i nikt mi nie odpowiedział dlaczego wysłano mi słody z 2018r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, jac007 napisał:

Czy coś już wiadomo w mojej sprawie , ja wykonałem cztery telefony odsyłano mnie od jednego do drugiego i nikt mi nie odpowiedział dlaczego wysłano mi słody z 2018r.

Ale chodzi o to, że nie był to worek z najnowszej partii słodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, anteks napisał:

Ale chodzi o to, że nie był to worek z najnowszej partii słodu?

 

Worek słodu był z 2018r taka data była na nim i zadałem im pytanie dlaczego dostałem taki stary słód przez parę miesięcy nie otrzymałem odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
3 godziny temu, tkaczu napisał:

Dziś otrzymałem przesyłkę i zainteresowanych informuję ,że rabat 10% na słody z hasłem  #zostań w domu  dalej aktualny.

Tez dziś dostałem. ale nie wiem gdzie go wpisać ale za 63zł to 6,3 wychodzi to nie szukalem ?

Edytowane przez Koora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Koora napisał:

Tez dziś dostałem. ale nie wiem gdzie go wpisać ale za 63zł to 6,3 wychodzi to nie szukalem ?

w poleceniu tytułu  przelewu wpisujesz " # zostań w domu " i pomniejszasz kwotę przelewu o 10%

Ja akurat zamawiam poi trzy worki to się opłaca .

Edytowane przez tkaczu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, jac007 napisał:

Ja już u tych oszustów nie kupuję.

 

Dlaczego nazywasz ich oszustami? Słód dostałeś nie miał więcej niż 2 lata zapakowany był w worek z wewnętrzną foliową warstwą - w którym momencie zostałeś oszukany? Kupując w sklepach po 5 czy nawet 10 kg nie masz zielonego pojęcia jak stary jest ten słód i jak długo przeleżał w otwartym opakowaniu - w błogiej nieświadomości jesteś szczęśliwszy? Gdybyś tego słodu nie dostał a zapłacił lub w workach był piasek to owszem można takiego sprzedawcę nazwać oszustem w tym przypadku jednak wydaje mi się, że to spore nadużycie.

Edytowane przez WojtekGaaD
korekta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie już to mówiłem ale powtórze, miałem sytuacje że otrzynałem 20kg zamiast deklarowanego 25kg, zadzwoniłem wyjaśniłem otrzymałem rekompensatę. Czy tak zachowuje sie oszust? NIE! Bo odebrał telefon, przeprosił i naprawił całą sytuacje. Słodowania jak najbardziej na plus polecam tam kupować;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dostałem 100kg słodów. MepLager i Wiedeński z września 2019, Pilzeński 11.20 i Pale Ale z 08.20. W żadnym przypadku nie czuję się oszukany.

9 godzin temu, WojtekGaaD napisał:

Kupując w sklepach po 5 czy nawet 10 kg nie masz zielonego pojęcia jak stary jest ten słód i jak długo przeleżał w otwartym opakowaniu - w błogiej nieświadomości jesteś szczęśliwszy?

W punkt.

Edytowane przez Joosto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Juniorek napisał:

Pewnie już to mówiłem ale powtórze, miałem sytuacje że otrzynałem 20kg zamiast deklarowanego 25kg, zadzwoniłem wyjaśniłem otrzymałem rekompensatę. Czy tak zachowuje sie oszust? NIE! Bo odebrał telefon, przeprosił i naprawił całą sytuacje. Słodowania jak najbardziej na plus polecam tam kupować;)

 

Pisałem, dzwoniłem na dwa numery   i nie dostałem odpowiedzi po prostu olali sprawę dla mnie to są oszuści . jeżeli zamawiam towar to chcę mieć towar świeży a nie towar któremu kończy się termin przydatności .  Tak postępują tylko cwaniacy i oszuści. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie jest to wszędzie praktykowana polityka działania magazynu. FIFO first in first out.

 

Myślisz że w sklepie spożywczym panie na wystawkę z przodu kładą świeże dostawy?

 Panie w spożywczym też wyzywasz od oszustów?

Towar jest do sprzedania do końca daty ważnosci. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Koora napisał:

Myślisz że w sklepie spożywczym panie na wystawkę z przodu kładą świeże dostawy?

 Panie w spożywczym też wyzywasz od oszustów?

Towar jest do sprzedania do końca daty ważnosci. 

 

W sklepie możesz sobie sprawdzić termin przydatności , a kupiłbyś telewizor z dwu miesięczną gwarancją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mylmy pojęć gwarancja a termin przydatności. 

Na zapleczu w sklepie napewno mają świeższą datę. Tylko ze tam nie pozwolą Tobie grzebać, i sprzedadzą z krótszą datą.

Edytowane przez Koora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jac007 napisał:

 

Pisałem, dzwoniłem na dwa numery   i nie dostałem odpowiedzi po prostu olali sprawę dla mnie to są oszuści . jeżeli zamawiam towar to chcę mieć towar świeży a nie towar któremu kończy się termin przydatności .  Tak postępują tylko cwaniacy i oszuści. 

Rozumiem że w sklepie jogurt wybierasz z kartona na samym dole?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wśród tysiąca zadowolonych klientów jeden niezadowolony zawsze się znajdzie. Nie ma co go przekonywać, bo ma swoje doświadczenia i już. Myślę, że problem jest wyolbrzymiony. 

Kupilem w Matleurop kilkanaście worków, nie narzekałem ani na słód, ani na obsługę. Ale ja nie jestem super piwowarem, który dokładnie kontroluje najdrobniejsze szczegóły procesu więc nie jestem też jakimś autorytetem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Koora napisał:

Nie mylmy pojęć gwarancja a termin przydatności. 

Na zapleczu w sklepie napewno mają świeższą datę. Tylko ze tam nie pozwolą Tobie grzebać, i sprzedadzą z krótszą datą.

 

A co to za różnica gwarancja a termin przydatności.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Kaniutek napisał:

Wśród tysiąca zadowolonych klientów jeden niezadowolony zawsze się znajdzie. Nie ma co go przekonywać, bo ma swoje doświadczenia i już. Myślę, że problem jest wyolbrzymiony. 

Kupilem w Matleurop kilkanaście worków, nie narzekałem ani na słód, ani na obsługę. Ale ja nie jestem super piwowarem, który dokładnie kontroluje najdrobniejsze szczegóły procesu więc nie jestem też jakimś autorytetem.

 

Jeżeli za coś płacę to mam prawo żądać towar pełnowartościowy czy to się komuś podoba czy nie

Edytowane przez jac007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem jest, bo nie otrzymałeś odpowiedzi na zadane pytanie, które ponawiałeś kilkakrotnie ( i to jest rzeczywiście słabe), ale  jak słód jest ok to nie ma co bić piany , a już szczególnie nazywać ich oszustami , są inne określenia  pasujące do tej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, dziedzicpruski napisał:

Problem jest, bo nie otrzymałeś odpowiedzi na zadane pytanie, które ponawiałeś kilkakrotnie ( i to jest rzeczywiście słabe), ale  jak słód jest ok to nie ma co bić piany

 

O to mi właśnie chodzi brak odpowiedzi mimo zapewnień po rozmowach telefonicznych że dostanę odpowiedż na moje pytanie. Jeżeli chodzi o słód to jest on słaby w porównaniu do słodu z słodowni Strzegom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.