bielok Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Witam. Na forum zagladam już jakis czas wiec postanowiłem sie przedstawić Nazywam sie Grzesiek mieszkam w Bielsku-Białej. Piwowarem jestem początkującym, prowadzi mnie za rączke kolega Mark33 z browar.biz na którego rady zawsze mogę liczyć. W browarnictwie amatorskim pominąłem etap brewkitów. Mam na koncie 6 warek z zacieraniem: jedna nieudana, jeden kwach, jedna w butelkach a trzy na fermatacji burzliwej. Pozdrawiam all piwowarów i piwoszy bielok Link to comment Share on other sites More sharing options...
dori Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Witam prawie sąsiada i życzę aby Twój limit kwachów już się wyczerpał Przy okazji pozdrów Marka Link to comment Share on other sites More sharing options...
bielok Posted February 17, 2009 Author Share Posted February 17, 2009 cześć Witam prawie sąsiada i życzę aby Twój limit kwachów już się wyczerpał Przy okazji pozdrów Marka W Cieszynie bywam średnio raz w miesiacu z powodów rodzinnych ...... Marka pozdrowię jutro w pracy Link to comment Share on other sites More sharing options...
hrapek Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Witaj sąsiedzie!! Cieszę się, że nasz ukochany Mały Wiedeń wzbogacił się o kolejny browar domowy. Pozdrawiam!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
anteks Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 witam kolejnego piwowara Link to comment Share on other sites More sharing options...
bielok Posted February 18, 2009 Author Share Posted February 18, 2009 Cześć @ hrapek - nie wiedziałem że jest nas w B-B tylu ;-) znaczy czterech @ Anteks - na browar.biz śledze twoje warzenie szczegolnie zaintersowała mnie twoja warka z podwójną dekokcją Link to comment Share on other sites More sharing options...
elroy Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 Cześć i witaj na forum . Koniecznie pozdrów Marka Link to comment Share on other sites More sharing options...