Kamil Świercz Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Witam ! Jestem początkującym piwowarem, ekstraktowcem póki co ( ostatnia warka z ekstraktów dziś uwarzona , nastepne juz zacieram) Zacznijmy od tego , że w tamtym miesiącu robilem zakupy na Pale Ale , i przy okazji kupiłem ekstrakt bursztynowy i chmiele amerykanskie co by zrobić Ipa w październiku. Miałem dokupić jeszcze jasny ekstrakt w pózniejszym terminie. Przegladając rózne strone receptury stwierdziłem , że jednak zrobie White ipa. No i kupilem drozdze kolendre skórke pomaranczy i ekstrakt pszeniczny. No i warze . I orientuje się w trakcie , że popełniam bląd używając bursztynowego ekstraktu. Gdy mierzyłem blg piwo było brunatne/ brązowe. Ekstrakt pszeniczny chyba go nie rozjaśnił wystarczająco. Powinienem zrobić to z jasnym ekstraktem Myślicie że piwo po klarowaniu będzię jaśniejsze czy pozostanie takie jakie jest? Jak to nazwać ? Brown Wit IPA? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lodzermensch Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Jesli chcialbys szukac odniesienia do konkretnego stylu bjcp to w nomenklaturze z roku 2008 byloby to belgian speciality ale. Ale mozesz to nazwac po prostu dobrym piwem do picia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Świercz Opublikowano 11 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 To chyba dobry pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi