Xotern Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Witam, Imię Piotr, pochodzę z Suwałk jednak większość swojego czasu spędzam w Warszawie (jestem studentem). Doświadczenie jedynie w 3 warkach (od lipca 2014). Forum przeglądam od początku, czerpiąc ile można. Miejmy nadzieje że w najbliższym czasie będę w stanie zrobić coś więcej niż jak pasożyt czerpać z doświadczenia innych Pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HomoChemicus Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 I niech warszawa rośnie w siłę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the_doctor Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 I niech warszawa rośnie w siłę! O! Czyżby kolega z WCh PW? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HomoChemicus Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Tak, czy powinienem o czymś wiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the_doctor Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Tak, czy powinienem o czymś wiedzieć? Miło jest po prostu spotkać kolegę po fachu i tym samym wydziale tutaj na forum:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HomoChemicus Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 (edytowane) Można się będzie kiedyś wymienić piwami. Edytowane 5 Grudnia 2014 przez HomoChemicus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xotern Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Jeżeli chodzi o wymianę nie zapomnijcie o mnie albo można rozruszać depozyt piwny bo z tego co mi się wydaje jest jakiś zastój teraz w Warszawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...