Bro Worr Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Jak Rocket Brewing Co. sprzedaje swoje IPA: http://www.problemsolverbeer.com/ Chwyt marketingowy promujący piwo, opierający się na teorii dotyczącej optymalnego poziomu alkoholu, który zwiększa kreatywność. No i gustowna miareczka na butelce, która dla masy pijącego wskazuje kiedy to jest "już". Szkoda tylko, że to nie działa tak dokładnie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się