qtu Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Cześć Nazywam się Tomek i chciałbym rozpocząć przygodę z ważeniem piwa Problem jest dość duży bo jestem całkowicie zielony w tej dziedzinie... Jeżeli to coś po może to znam się trochę na Bimbrownictwie Na początek chciałbym wiedzieć co muszę kupić. Chodzi tylko i wyłącznie o sprzęt nie surowiec:) Proszę o wyrozumiałość i dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makaron Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 W dziale piaskownica w przyklejonych wątkach jest post jejskiego "moje przemyślenia" . Do tego przeczytaj mapę wątków działu piaskownica oraz poczytaj www.wiki.piwo.org ,a w szczególności lewy górny dział "Zaczynamy warzyć piwo". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dori Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Jeśli chodzi o sprzęt to polecam gotowe zestawy sprzętowe np. ten lub ten. Do tego przydałby się dość duży gar i jeśli będziesz chciał zacierać to jeszcze filtr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrest Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Albo zamiast gara moze byc tez tzw. "garnek z lidla" czyli cos takiego: http://allegro.pl/item901541691_duzy_29l_garnek_elektryczny_220v_regulow_c_i_czas.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...