qtu Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Cześć Nazywam się Tomek i chciałbym rozpocząć przygodę z ważeniem piwa Problem jest dość duży bo jestem całkowicie zielony w tej dziedzinie... Jeżeli to coś po może to znam się trochę na Bimbrownictwie Na początek chciałbym wiedzieć co muszę kupić. Chodzi tylko i wyłącznie o sprzęt nie surowiec:) Proszę o wyrozumiałość i dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makaron Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 W dziale piaskownica w przyklejonych wątkach jest post jejskiego "moje przemyślenia" . Do tego przeczytaj mapę wątków działu piaskownica oraz poczytaj www.wiki.piwo.org ,a w szczególności lewy górny dział "Zaczynamy warzyć piwo". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dori Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Jeśli chodzi o sprzęt to polecam gotowe zestawy sprzętowe np. ten lub ten. Do tego przydałby się dość duży gar i jeśli będziesz chciał zacierać to jeszcze filtr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrest Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Albo zamiast gara moze byc tez tzw. "garnek z lidla" czyli cos takiego: http://allegro.pl/item901541691_duzy_29l_garnek_elektryczny_220v_regulow_c_i_czas.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako1 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Cześć Nazywam się Tomek i chciałbym rozpocząć przygodę z ważeniem piwa Na początek chciałbym wiedzieć co muszę kupić. Chodzi tylko i wyłącznie o sprzęt nie surowiec Proszę o wyrozumiałość i dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka Kup dobrą, dokładną wagę A tak na serio najpierw zacznij czytać, dużo czytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Cześć Nazywam się Tomek i chciałbym rozpocząć przygodę z ważeniem piwa Na początek chciałbym wiedzieć co muszę kupić. Chodzi tylko i wyłącznie o sprzęt nie surowiec Proszę o wyrozumiałość i dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka Kup dobrą' date=' dokładną [b']wagę[/b] A tak na serio najpierw zacznij czytać, dużo czytać. Witam uzupełnij profil może w pobliżu ciebie jest piwowar z doświadczeniem, konsultacje bardzo pomagają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qtu Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Witam Dziękuje wszystkim za odpowiedzi Studiuje w Gdyni. Z trój miasta na pewno waży ktoś dobre piwo Ostatnio rozmawiałem ze znajomym o ważeniu piwa i wspominał że jakiś jego znajomy się tym zajmuje... Dał mu do posmakowania iii nie zasmakowało jak to on powiedział smakowało trochę jak kawa i słabo gazowane;/ ale nie zrażam się tym! Drugi znajomy mi tak że odradzał;/ powiedział dokładnie zanim zrobisz coś lepszego od Lecha lub tak dobrego jak Heineken to chyba bym musiał 100 lat ćwiczyć piwowarstwo Więc to trochę we mnie uderzyło i trochę się zraziłem bo nie chce wydać kasy w błoto i produkować siuśki bez gazu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamankfc Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Kolego Lech Heineken to są właśnie siuśki bez smaku i charakteru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacer Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 A co za problem zrobić coś lepszego od Lecha czy Heńka? Już pierwsza twoja warka z zacieraniem może być lepsza od tych piw. PS panie studencie piszemy: warzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natrix Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Ważymy słód, żeby wiedzieć ile wsypać kilogramów tegoż Warzymy piwo, żeby się nim delektować (taką mam nadzieję) A ze sprzętu kup jeszcze termometr Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek73 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 to jest piwo które uwarzyłem w domu jest gaz i jest piana tylko fotka troszkę słaba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Już pierwsza twoja warka z zacieraniem może być lepsza od tych piw. Z puszki też. Zobaczyć minę degustatorów - bezcenne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrest Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Smak smakiem, gaz gazem ale to co powala wszystkich w piwach domowych to fakt ze są zakapslowane. Ludziom się w głowach nie mieści że domowe piwo może być zakapslowane. Wszyscy patrzą z niedowierzaniem. Zawsze mam z tego polewke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makaron Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 WitamDziękuje wszystkim za odpowiedzi Studiuje w Gdyni. Z trój miasta na pewno waży ktoś dobre piwo Ostatnio rozmawiałem ze znajomym o ważeniu piwa i wspominał że jakiś jego znajomy się tym zajmuje... Dał mu do posmakowania iii nie zasmakowało jak to on powiedział smakowało trochę jak kawa i słabo gazowane;/ ale nie zrażam się tym! Drugi znajomy mi tak że odradzał;/ powiedział dokładnie zanim zrobisz coś lepszego od Lecha lub tak dobrego jak Heineken to chyba bym musiał 100 lat ćwiczyć piwowarstwo Więc to trochę we mnie uderzyło i trochę się zraziłem bo nie chce wydać kasy w błoto i produkować siuśki bez gazu... Często bywam w Gdyni, jakieś 4 razy w roku. Nawet czasami warzę piwo w domu u rodziców. (Możliwe, że będę warzył na wiosnę coś) Ale jak chcesz produkować w domu coś na kształt Heńka, Specjala czy Lecha to już z góry mówię, że odpuść sobie to hobby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2artur2 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Ale jak chcesz produkować w domu coś na kształt Heńka, Specjala czy Lecha to już z góry mówię, że odpuść sobie to hobby Bo syropy glukozowo-fruktozowe, ekstrakt chmielowy, enzymy i byczą żółć wcale nie tak łatwo kupić A tak poważnie, to jak podegustujesz w piwach domowych, to nie będziesz chciał pić tych piwnych podróbek. Święcie wierzy się, że np. Lech jest świetny, dopóki nie spróbuje się czegoś innego (swojego piwa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi