vviola Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Cześć, nazywam się Wioletta i jestem początkującą piwowarką domową. Jeszcze 7 miesięcy temu nie miałam pojęcia o istnieniu piwnych styli, zadowalał mnie najzwyklejszy mocno schłodzony lager w zielonej butelce Za mną 4 warki (Foreign Extra Stout, Witbier, SH Citra i piwo świąteczne) we "współpracy" z chłopakiem- w planach absolutnie samodzielny SMaSH.Uwielbiam amerykanskie chmiele, wysoką goryczkę- ale najbardziej lubię FESy, RISy, ogólnie stouty.Forum podczytuje od kilku miesięcy, to chyba najwyższy czas żeby zacząć coś pisać kondek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
unknown000 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Witaj, Fajnie że żeńska strona forum nam się powiększy. Miło poznać, no i powodzenia w dalszych warkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raban19 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Cześć, nazywam się Wioletta i jestem początkującą piwowarką domową. Jeszcze 7 miesięcy temu nie miałam pojęcia o istnieniu piwnych styli, zadowalał mnie najzwyklejszy mocno schłodzony lager w zielonej butelce Za mną 4 warki (Foreign Extra Stout, Witbier, SH Citra i piwo świąteczne) we "współpracy" z chłopakiem- w planach absolutnie samodzielny SMaSH. Uwielbiam amerykanskie chmiele, wysoką goryczkę- ale najbardziej lubię FESy, RISy, ogólnie stouty. Forum podczytuje od kilku miesięcy, to chyba najwyższy czas żeby zacząć coś pisać Pełną parą do przodu, jak widzę Tak ponoć już jest, że jak się zacznie warzyć swoje piwko to nie ma końca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guest_1 Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 miło powitac zapraszam na chat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...