Bartek_097 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Witam Mam na imię Bartek mieszkam w Kalisza <Wlkp>, jestem początkującym browaramatorem , dotychczas zrobiłem 2 warki ale z gotowców firmy coopers. Chciałbym teraz coś zrobić z prawdziwego zdarzenia i żebym to ja miał wpływ na to jakie będzie moje piwko. Interesuje mnie zrobienie pszenicznika , takie piwo najbardziej dogodziło mojemu gustowi i kubkom smakowym. Nie mam określonego typu może być jasne lub ciemne. Chciałbym prosić o jakieś przepisy które będą dobre dla początkującego oraz cenne wskazówki co do warzenia. Chciałbym aby pierwszej warki warzonej samodzielnie nie zawalić aby do kolejnej była zachęta.Wszystkie surowce będę kupował przez internet, proszę o polecenie gdzie lepiej i dlaczego.Co do sprzętu to raczej wszystko będę miał , może oprócz węża z oplotu do filtrowania lecz z nim nie ma problemu żeby zakupić. Proszę o wasze sugestie i podpowiedzi. Pozdrawiam Bartek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
admiro Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Sklep: http://www.homebrewing.pl/ a dlatego, że masz najbliżej - 10 cm myszką na ekranie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
josefik Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 (edytowane) spróbuj może z gotowego zestawu surowców - słody będziesz miał odmierzone /mogą być ześrutowane/ dodatkowo otrzymasz instrukcję zacierania. możesz zakupić tu i tu i tu Edytowane 19 Lutego 2010 przez josefik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
josefik Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 mieszkasz blisko zawsze możesz zajrzeć do mnie słodów ci u nas dostatek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...