michal2135 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 (edytowane) Witam forumowiczów, Na wstępie chciałbym zaznaczyć że jestem początkujący, do tej pory miałem fermentor plastikowy. Dostałem od znajomego własnej roboty wykonany fermentor z kwasówki (stal produkowana dla branży spożywczej) widoczny na zdjęciach. Szukałem troche po forach, lecz niektóre posty nie są już aktywne związane z tym tematem i mam trochę pytań od siebie. 1. Czy instalować na pokrywce rurkę fermentacyjną? (Czytałem że lekko rozszczelniona/uchylona pokrywa da tem sam efekt) 2. Czy jak zleje drożdże już na cichą fermentacje mogę leżakować w nim piwo czy lepiej zlewać do butelek? 3. Czy ktoś z was warzy w fermentorach ze stali? Jakie mielibyście sugestie i wskazówki co to takiego sprzętu? Edytowane 5 Stycznia 2018 przez michal2135 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anteks Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Warzyłeś w plastikowym fermentorze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal2135 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 (edytowane) tak, czyżbym popełnił jakiś błąd rzeczowy? Edytowane 5 Stycznia 2018 przez michal2135 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anteks Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Jak grzałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BretBeermann Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Najlepiej instalowac uszczelkę i to: https://www.brewhardware.com/product_p/kegpostweld.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...