wrzoniu1981 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Witam, na wstępie przyznam się że jestem początkujący w temacie piwa domowego. Posiadam tubę do chmielenia na zimno, mam zamiar uwarzyć czeski pils z ekstraktów. Moje pytanie jest takie czy mogę wrzucić do niej chmiel i gotować, oraz czy na koniec przed dodaniem chmielu aromatycznego trzeba wrzucić z tuby chmiel goryczkowy? Z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pt123 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Witam, na wstępie przyznam się że jestem początkujący w temacie piwa domowego. Posiadam tubę do chmielenia na zimno, mam zamiar uwarzyć czeski pils z ekstraktów. Moje pytanie jest takie czy mogę wrzucić do niej chmiel i gotować, oraz czy na koniec przed dodaniem chmielu aromatycznego trzeba wrzucić z tuby chmiel goryczkowy? Z góry dziękuję za pomoc. Ja tak właśnie robię, tzn wrzucam chmiel do tuby i gotuje. Niestety tuba ma mała pojemność i 90g chmielu to max. Nie wyciągam chmielu goryczkowego przed dodaniem aromatyczne go.Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Truthfulgt Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Witam was wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrzoniu1981 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 Kiepska ta tuba i tak chmiel przedostał się do brzeczki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi