pall.to Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Witam wszystkich. Chialem aby ten post byl moim przedstawieniem sie jak i zarowno chcialem zadac pytanie. A więc nazywam sie Damian, jestem uczniem ostatniej klasy technikum gastronomicznego i interesuje sie ogolnie piwowarstwem jak rowniez interesuja mnie zabytki. A moje pytanie odnosi sie pewnej butelki. Moj sasiad pracuje przy budowie autostrady i podczas wykopow znalazl starą butelkę z tyskiego. Chciałbym abyście mi pomogli zdefiniować jej wiek z ktorego moze byc roku. Dodam ze na stronie z Tyskiego Muzeum browarnictwa nie ma tej butelki pokazanej w spisie uzywanych i to mnie zainteresowalo. Na Butelce widnieją napisy:. -Przód: FürstlicheBrauerei Tichau Unverkäuflich -Tył: AnderweitigeVerwendung Ist Starfbar Dodam ze butelka z dosc grubego szkla. Mam zdjecia: nr1: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e90546f0de73b692.html nr2. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a12e5d8771b693ec.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieron Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Na dole też coś pisze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieron Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Dostałem odpowiedz od starego wyjadacza birofila właśnie szkła Tyskich Browarów. Otóż Marek Brandys twierdzi że to butelka jest z przed 1914 roku, gdyby była cała to warta od 150 do 200 zł. Ceny birofilii to zależy ile jest chętnych i kto da najwięcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...