zgoda Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Dyrekcja skansenu w Kuligowie k. Radzymina zaproponowała mi przeprowadzenie warsztatów piwowarskich w sobotę 25 sierpnia. Wstępnie się zgodziłem, choć na dzisiejszy dzień nie wiem, czy będę wtedy w kraju (liczę jednak na to, że do 25 już wrócę z Moskwy). W planach jest uwarzenie milda 9.5°Blg, surowce są, jednak potrzebowałbym pożyczyć taboret gazowy i butlę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havran Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Nie ma problemu, wpadaj i bierz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norin89 Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Warzę piwo na działce 7km od Kuligowa. Chętnie użyczę taboretu i butli (są na miejscu) i jako, że jestem początkujący z przyjemnością odwiedzę warsztaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sojer Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 A nie mają tam jakiejś chaty, w której można rozpalić w piecu? Byłoby bardziej magicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgoda Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Jednak warsztaty się odbędą, choć jeszcze nie wiadomo dokładnie kiedy, pod uwagę brany jest początek października. Tematem zainteresował się pewien rzutki młody człowiek i ponownie jest nadzieja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...