jacho-b Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 (edytowane) Cześć, nazywam się Jasiek. Mam 23 lata i jestem studentem. Pochodzę z Puław ale obecnie mieszkam w Lublinie. Dopiero zaczynam przygodę z warzeniem. Sprzęt kupiłem (jeszcze do mnie nie dotarł...), ale mam nadzieję, że będzie niebawem! Zaczynam od razu z zacieraniem. Na początek Dry Stout i English IPA. Edytowane 13 Lutego 2014 przez jacho-b Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biniu Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Witaj. Świetnie, że od zacierania od razu. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacho-b Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quentin Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Witaj Młodzieńcze :-) Do odważnych świat należy . Do boju :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajtek99 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 (edytowane) Witam kolegę z regionu. Wypatruj na forum terminu spotkania naszej małej braci- z tego co słyszałem koledzy organizują coś gdzieś w okolicach połowy marca. Można łyknąć trochę teorii no i oczywiście swojskiego piwka. Edytowane 28 Lutego 2014 przez kajtek99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacho-b Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Dzięki za info! Mam nadzieję, że będę mógł się pojawić i że będę miał co ze sobą przynieść. Burzliwa już się kończy, w sobotę przelewam na cichą... Zobaczymy co z tego będzie. Ale może nie zdążyć się nagazować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...