Swiezy Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Witam Piwowarzy Orientujecie się może czy w Białymstoku jest jakiś depozyt piwny ? Ewentualnie czy są organizowane jakieś wymiany swoimi wyrobami między piwowarami domowymi ? Jeżeli nie ma to póki co zapraszam do kontaktu @ wprawdzie ja jestem początkujący ale może ktoś będzie zainteresowany jakąś wymianą . Zapraszam do konaktu na @ - adres w profilu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cml Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 na bieżąco dodaję nowe depozyty w tym wątku - jeśli uda Ci się założyć depozyt w Białymstoku - prośba o info w tym wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwosz Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Pytałem właściciela sklepu "Piwa świata" jakiś czas temu, ale nie był zbyt chętny. Jeżeli jesteś chętny na wymiany to wbijaj na "Piwowarskie Podlasie" na facebooku i się ogłoś tam, na pewno ktoś będzie chętny przy okazji np. posiadówki w multibrowarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiezy Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 To może właśnie w multibrowarze się zgodzą . BTW dzięki za info na pewno się odezwe na fejsie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon90 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Najbliższa okazja do wymienienia się swoimi wyrobami będzie przy okazji pierwszej bitwy piwowarów, która odbędzie się 2 kwietnia. Ja osobiście na pewno zabiorę kilka butelek mojego piwka w celu zamiany z innymi piwowarami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...