Dominik Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Witam Nazywam się Dominik, mam 18 lat, mieszkam w okolicach Gdańska (dokładniej Pruszcz Gdański). Jestem nowym użytkownikiem forum jak i nowym miłośnikiem warzenia piwa. Nie mam zupełnie doświadczenia w tego typu sprawach, zupy nie ugotuję ani nic takiego, jedynie jajecznicę zrobię Wraz z kumplem z klasy w czasie nudnych lekcji na fizyce postanowiliśmy, że zaczniemy warzyć piwo, no i całkiem poważnie się do tego zabieramy. Mam nadzieję że będę mógł tutaj wszystkiego się dowiedzieć. Pozdrawiam Dominik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacer Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Z tą zupą to kiepsko. Raczej trzeba lubić stać w kuchni nad garami przez 6h. 18 lat skończone? Nie mów, że fizyka nudna, bo zaczynając warzyć będziesz miał z nią kontakt a do tego z chemią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szwed Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Witam na forum i życzę powodzenia w warzeniu i w nauce jak Ci się spodoba to morze nawet zechcesz zdawać na maturze fizykę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacer Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 jak Ci się spodoba to morze nawet zechcesz zdawać na maturze fizykę Chyba geografię Tylko, które morze, Bałtyckie czy Północne? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anteks Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Witam , smażenie raczej będzie mało przydatne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...