marek_80 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Pozdrawiam wszystkich. Jestem Marek z Opola. Jestem dopiero początkujący ale dzięki Wam nabieram wiedzy. Jestem na etapie degustowania pierwszego piwka (Coopers Bitter). Na razie składam sprzęt. Następna warka na pewno z zacieru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coelian Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Witam !! Ja wczoraj zakosztowałem Marston?s Old Empire India Pale Ale... lubię gorzkie piwa ale to była przesada... więc na jakiś czas odpuszczam bittery i szczególnie IPA ... do teraz ten chmiel zalega mi w żołądku Na pierwsza warkę wyznaczyłem Cooper's Original Irish Stout. Pozdrawiam i życzę powodzenia ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Witam i pozdrawiam Zacznij zacierać,a poczujesz różnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignac99 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Witam na forum, życzę wiele zadowolenia z własnego warzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieron Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 I ja witam i powodzenia życzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anteks Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Witam nowego piwowara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dori Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Witaj na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...