Spiewaczek1 Posted September 27, 2016 Share Posted September 27, 2016 (edited) Podjechalem sobie nad Stare miejsce gdzie kiedyś wedkowalem i znalazłem m drzewie coś takiego. Pachnie trochę lepiej niż granulat, wygląda jak chmiel i teraz moje zacne pytanie. Czy to jest chmiel i czy do czegoś to by można wykorzystywać.? ps.w uprawie Chmielu jestem zielony Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Edited September 27, 2016 by Spiewaczek1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeryBerry Posted September 27, 2016 Share Posted September 27, 2016 tak to chmiel - tyle że zapewne dziki skoro to "dziki" obszar i nikt nie odsadzał chmielem pól w okolicy. Z takiego nic nie uwarzysz. Możesz zrobić ewentualnie maseczkę na twarz bo podobno to zdrowe;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pindin Posted September 27, 2016 Share Posted September 27, 2016 Cześć. To dziki chmiel. U mnie niedaleko domu zarośnięte jest może ze 150 m2 takim chmielem. Miałem zbierać, ale po lekturze na forum zrezygnowałem. Szyszki mają zapach czosnkowo - chmielowy, może coś by z tego było, ale wątpie, żeby miały choć 1 % AK w sobie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacer Posted September 27, 2016 Share Posted September 27, 2016 Trzeba rozetrzeć szyszkę palcami, odczekać chwilę i powąchać. Wtedy stanie się jasność. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drapichrust Posted September 27, 2016 Share Posted September 27, 2016 Ja bym warkę rozlał na pół i do jednej połówki dodał bym tego chmielu. Na zimno rzecz jasna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacer Posted September 27, 2016 Share Posted September 27, 2016 Większość dzikiego nie pachnie a te co pachną to pachną czosnkiem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...