TomX Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 (edytowane) Cześć wszystkim! Od dłuższego czasu czytuję to forum, ale puki co się nie ujawniałem. W końcu jednak chyba czas wyjść z cienia Troszkę o mnie: Pochodzę z Siemianowic Śląskich, ale mieszkam i studiuję w Krakowie. Kocham góry - piesze wycieczki, wspinaczkę, jaskinie... Poza tym interesuję się naukami przyrodniczymi, głównie geologią, geografią, trochę biologią i chemią - lubię wiedzieć jak działa ten dziwny świat wokół mnie Co do gustów muzycznych to śledzący mój wątek piwowarski na sąsiednim forum zorientowali się zapewne, że preferuję ciężkie, czarne brzmienia, ale żadnej ideologi pod to nie podciągam. Piwem interesuję się od dawna. Zaczynałem od kolekcjonowania podstawek (obecnie kolekcjonerstwo porzuciłem - brak czasu i środków związany z wyjazdem na studia), następnie, po osiągnięciu pełnoletności zacząłem intensywnie poszukiwać nowych, ciekawych smaków, głównie wśród produktów polskich browarów ale nie tylko. Teraz przyszedł czas na własne warzenie. Kilka lat nad tym myślałem, czytałem dużo tu i tam, w końcu razem z dwójką przyjaciół zamówiliśmy sprzęt, surowce i założyliśmy wspólnie Czarny Browar, którego dokonania (jak na razie 2 warki z zacieraniem) wkrótce opiszę tu na forum. Dopiero zaczynam przygodę z samodzielnym (w moim wypadku to jednak praca zbiorowa ) wyrobem piwa, dlatego mam mnóstwo pytań i wątpliwości, którymi będę was zamęczał Może z czasem sam zacznę dzielić się zdobytym doświadczeniem.... Pozdrawiam znad kufla piwa Tomek Edytowane 2 Kwietnia 2010 przez TomX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...