Pierre Celis Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 Ostatnie kranoprzejęcie Golema w Craft Beer Muranów było dobrym punktem wyjściowym do rozmowy o obecności żydowskich motywów w warstwie wizerunkowej browaru. Czy to autentyczna identyfikacja czy tylko marketingowa zagrywka? Czy bardziej pomogła czy zaszkodziła w promocji? I co najbardziej obecnie wzbudza kontrowersje na craftowej scenie? A przy okazji trochę fotek z kranoprzejęcia View the full article Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się