Jump to content

Kadź zacierno warzelna z mieszadłem VS automatyczny kocioł zacierny

Gallson

Recommended Posts

Co jest lepszym rozwiązaniem Waszym zdaniem ? Kadź zacierno warzelna z mieszadłem ogrzewana grzałkami ze sterownikiem z możliwością programowania całego procesu czy gotowy kociołek automatyczny? 

Najchętniej wysłucham opinii ludzi którzy pracowali na jednym i drugim systemie.

Edited by Gallson

2 minuty temu, Gallson napisał:

Co jest lepszym rozwiązaniem Waszym zdaniem ? Kadź zacierna z mieszadłem grzanka grzałkami ze sterownikiem z możliwością programowania całego procesu czy gotowy kociołek automatyczny? 

Najchętniej wysłucham opinii ludzi którzy pracowali na jednym i drugim systemie.

Nie znam się to się wypowiem

Kociołek automatyczny

Zależy co chcesz warzyć.
Jak jakieś niewysokie blg to kociołek w zupełności wystarczy, ale jak chidza ci po glowie RISy lub ogolnie wysokie blg to kadź bym polecał.
Sam niedawno odebrałem swój mini browar i szykuje się do pierwszej warki (na tym sprzęcie oczywiście).a74ce7ca68a64d55be86a29ac02cb27b.jpg

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

To zależy co potrzebujesz I jaki masz budżet. Własną kadz jest dostosowana do Ciebie, pomieszczania i tego co robisz. Daje większe warki, większą wydajność, możliwość rozbudowy i ciekawe rozwiązania automatyzacji. W automat robi trochę mniejsza wydajność ale masz gotowy produkt wyjmujesz z pudełka i warzysz. Nikt nie odpowie na to pytanie wystarczająco. Bo co piwowar to zdanie.
Piwo wychodzi świetnie nawet w lodówce turystycznej.

Więc czy Ty jesteś typem który lubi majsterkować i szukać swojego " Opus magnum" piwowarstwie czy raczej chcesz coś gotowego bo łatwiej

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

4 minuty temu, Gallson napisał:

anteks

Uzasadnij co jest na korzyść takiego kociołka automatycznego.

Oszczędność czasu, wszystko robisz w jednym kotle. Odpada filtracja do drugiego pojemnika,

Przemas.IE