minder Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 (edytowane) Jako że nastawiłem dzisiaj swoją pierwszą warkę, to może wypadałoby powiedzieć parę słów o sobie. Dawno temu zastanawiałem się, czy piwo wzorem wina da się robić w domu, ale wtedy jakoś nie była to dla mnie sprawa wysokiej wagi. Internet też był u nas jeszcze w powijakach Temat powrócił, gdy obejrzałem Wasz film zachęcający do samodzielnego warzenia, ale miałem wtedy za dużo obowiązków, żeby realnie myśleć o własnym piwie. Aktualnie warunki się poprawiły i oto jestem Co poza tym? Z wykształcenia jestem fizykiem, pasjonuję się informatyką (uczę tego przedmiotu w liceum) i tańcem (szczególnie tango argentino i salsa cubana). Obiecuję sobie, że po roku przerwy wrócę do nauki gry na gitarze. Edytowane 26 Lipca 2011 przez minder Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spotter Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 No witam, witam. Widzę, że masz ciekawe zainteresowania, które... rzadko się spotyka u jednej osoby Tak trzymac i samych udanych warek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minder Opublikowano 26 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Nie wiem jak w innych miastach, ale w Bielsku tańczą przede wszystkim informatycy: na tango jest nas ok 90%, na salsie z 75%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuś Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Witam z Wisły i życzę samych udanych warek:beer: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielok Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Cześć Kurcze, fizyk uczący informatyki, przystojny, dobrze tańczący brunet Strach się takiemu pokazać z moją 40 kg nadwagą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...