Pierre Celis Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Jeden z największych na świecie koncernów piwnych Anheuser-Busch InBev musi bronić się przed zarzutami rozcieńczania wodą swoich najpopularniejszych marek jak Budweiser, Bud Ice, Bud Light Platinum i in. Amerykańskie Stowarzyszenie Konsumentów złożyło w kilku stanach pozew przeciw koncernowi, że oszukuje konsumentów deklarując nieprawdziwe dane o zawartości alkoholu na etykietach. Stronę skarżącą wspierają byli pracownicy Anheuser-Busch twierdząc, że rozcieńczanie piw typu premium należało do stałych praktyk koncernu. Koncern odpiera te zarzuty twierdząc, że przy swoich piwach trzyma się dokładnie przepisów o znakowaniu napojów alkoholowych i ich nie łamie. Czytaj całość na blogu autora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się