JacekKocurek Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Grzeją. ontario_ab 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
br.an.tr Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Się grzeje ale leciutko (po całej pracy związanej z zacieraniem). Można w rękach utrzymać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewatywa8 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Mój ostatnio aż śmierdział, taki gorący był. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilo Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 (edytowane) Kiedyś mierzyłem i po długotrwałej pracy dochodzą do temp ok 60-70C nawet. (escort) Edytowane 25 Lutego 2014 przez Kamilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pershi Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 To chyba wszystkie fordy tak mają. Posiadam z mondeo mkII i też mocno się nagrzewa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ontario_ab Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Kupilem lampkę sygnalizacyjną na 230v by wpiąć ją w przewody zasilające grzałkę po to bym widział, że grzałka pracuje (a nie wywaliło np. Zabezpieczenie przegrzania). Głupia sprawa, ale nie wiem jak ją podłączyć każda końcówka do swojego kabla idącego do grzałki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_l85 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 (edytowane) by wpiąć ją w przewody zasilające grzałkę To już wiesz:) Tak na poważnie to jesli masz jedną grzałkę to podłącz równolegle z zasilaniem. Edytowane 8 Marca 2014 przez marcin_l85 ontario_ab 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ontario_ab Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Upewniając się... w ten deseń ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr2 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Jak najbardziej ontario_ab 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ontario_ab Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 (edytowane) To jeszcze została kwestia prędkości obrotów... Byłem w sklepie elektronicznym i odradzili mi użycie potencjometra jako, że ma się po chwili spalić. Macie pomysł jak zredukować obroty ? Choćby skokowo, jeśli płynnie się nie da Robiłem na razie test na wodzie i siła odśrodkowa wypycha wodę na boki, a w środku w zasadzie jej nie ma. Mam świadomość, że zacier ma zdecydowanie większą gęstość i aż tak nie będzie, ale... Może coś takiego ? http://allegro.pl/regulator-predkosci-wycieraczek-polonez-fiat-125p-i4036343985.html Edytowane 10 Marca 2014 przez ontario_ab Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilo Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 (edytowane) Ja miałem coś takiego kiedyś w moim starym kociołku (tylko chyba na 15A): http://allegro.pl/re...4044084166.html ten byłby lepszy ale droższy: http://allegro.pl/pw...3959523150.html Mi ten regulator działał przez ok 20 warek i jak się orientuje działa u innych następne 20 warek. ps. ostrzegam, że silnik może trochę piszczeć jak zadasz niższe obroty (nie jest to strasznie wkurzające, ale jednak). Teraz używam standardowych 2 biegów w silniku i mi spokojnie wystarczą (głównie wolniejszy) Edytowane 10 Marca 2014 przez Kamilo ontario_ab 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr2 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 (edytowane) Może coś takiego ? http://allegro.pl/re...4036343985.html Nie, coś takiego to regulowało pracę wycieraczek na zasadzie przerywacza. Tz podawało napięcie co pewien czas, a silnik w tym czasie kręcił się normalnie. Ja używam silnika 2-biegowego, na którym standardowo uzyskuje się 2 prędkości obrotowe, ale po "kombinacjach" mam też 3 prędkość "turbo" dla super gęstych zacierów. Jeśli masz silnik jedno-biegowy to prędkość obrotów możesz regulować zmieniając napięcie zasilania tego silnika (płynnie lub skokowo). EDIT: Kamilo był szybszy Edytowane 10 Marca 2014 przez Dr2 ontario_ab 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilo Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 (edytowane) Nie, coś takiego to regulowało pracę wycieraczek na zasadzie przerywacza. Tz podawało napięcie co pewien czas, a silnik w tym czasie kręcił się normalnie. Ja używam silnika 2-biegowego, na którym standardowo uzyskuje się 2 prędkości obrotowe, ale po "kombinacjach" mam też 3 prędkość "turbo" dla super gęstych zacierów. Jeśli masz silnik jedno-biegowy to prędkość obrotów możesz regulować zmieniając napięcie zasilania tego silnika (płynnie lub skokowo). Nie wiem o czym mówisz regulator PWM płynnie reguluje obroty. I to się sprawdzało (jedyny mankament to lekki pisk w niskim zakresie obrotów. (nie ma efektu przerywania pracy) Oczywiście moim zdaniem 2 standardowe biegi w silniku wystarczą. Edytowane 10 Marca 2014 przez Kamilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr2 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Kamilo byłeś za szybki Post edytowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilo Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ontario_ab Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Dzięki panowie ! Zrobię pierwszą warkę bez regulacji i zobaczę jak idzie. Jak będzie za szybko to biorę się za regulator. Po warce wstawię fotkę jak to wszystko mam zrobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wania Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Ja przy silniczku polonezowskim korzystam też z dwóch fabrycznych biegów, a w praktyce póki co korzystałem tylko z wolniejszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ontario_ab Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 No dobra, ale jak te biegi "włączyć" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr2 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 A to by już trzeba popróbować. W każdym silniku to jest troszkę inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilo Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Daj fotke kabli to może coś podpowiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ontario_ab Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 (edytowane) Przewody zielony i czerwony są oryginalne. Pierwszy styk z prawej idzie do masy. Edytowane 10 Marca 2014 przez ontario_ab Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilo Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 (edytowane) Nie powinien się spalić więc próbuj brązowy z resztą, u mnie zielony to przerywany bieg i go nie używam, czerwony i niebieski to szybszy i wolniejszy bieg, w zależności czy dasz plus czy minus na brązowy silnik będzie się kręcił w parowo lub lewo ( co prawda mam inny silnik bo od bmw) Edytowane 10 Marca 2014 przez Kamilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ontario_ab Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 (edytowane) Do złącza idą 2 przewody fabryczne czerwony i zielony. Brązowy i niebieski to moje "dzieło" i idą do zasilacza. Do silnika nie idą inne przewody niż czerwony i zielony, jest więc sens coś innego podłączać ? Edytowane 10 Marca 2014 przez ontario_ab Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilo Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Zrób fotkę żeby cały sinik było widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr2 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Może być też tak, że ten silnik mam "masę" na obudowie, a przewody to 1 i 2 bieg. Trzeba by sprawdzić (np. miernikiem) czy z tych przewodów jest "przejście" do obudowy? ontario_ab 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się