Plipek1 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Witam kolegów. Jestem z Wołomina mam na imię Piotr i no właśnie i ? I jestem całkiem zielony ,ale mam nadzieję ze czytanie forum i uwagi kolegów pozwolą mi w niedługim czasie na nadrobienie zaległości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alealex Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) Witaj, jesteś we właściwym miejscu by nadrobić zaległości, proponuję zacząć od czytania (wiki też) Przerzucasz się na inny rodzaj alkoholu czy rozszerzasz hobby? Powodzenia w piwnych poczynaniach. Jak jeszcze zajmiesz się produkcją sprzętu pod to hobby to ekstraklasa. Edytowane 2 Grudnia 2014 przez alealex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plipek1 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Myślę że muszę się sporo nauczyć, poczytać, popróbować, a z czasem może zacznę coś budować kto wie. Przyznam,że miałem okazje na paru zlotach popróbować piwa własnej produkcji i od tamtego czasu chodzi to za mną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_l85 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Cześć. Oznacz się na mapie. W powiecie mamy juz kilku piwowarow. Śmiało pytaj jak czegoś nie będziesz wiedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wizi Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Witam sąsiada. Powodzenia w warzeniu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panta_rei Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Haha... czytając tytuł byłem pewien, że to Ty ;-) Witaj po niskiej stronie mocy ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...