Tomasst Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 (edytowane) Cześć Wam wszystkim. Czy są tu u nas jacyś browarnicy Rybniccy, którzy spotykają się, żeby wymienić się spostrzeżeniami? Z chęcią przyniósłbym pół skrzynki American amber ale na mozaice do powybrzydzania Edytowane 25 Marca 2016 przez Tomasst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma44 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Hej, Znam jednego. Ja osobiście studiuję za granicą ale często bywam w Rybniku (żona) więc kiedyś można by się umówić na jedno lub dwa. Ogólnie to w Rybniku kiepsko . Ciężko nawet znaleźć sklep z dużym wyborem piw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crocco Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Zpraszamy na spotkania piwowarów domowych do Jastrzębia.Następne robimy w połowie maja. Obserwujcie wątek Jastrzębskiej Akcji Piwowarskiej na piwo.org Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasst Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 (edytowane) super. z chęcią wpadnę A co do tej posuchy w Rybniku... Wczoraj RISa BA z Doctor brew na kranie mieli w Geszynku Edytowane 26 Marca 2016 przez Tomasst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma44 Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Wczoraj RISa BA z Doctor brew Gdzie jeszcze na świętach jak byłem i wypytywałem (nie na forum) to nikt nie był mi w stanie wskazać dobrego miejsca? Aż mi się smutno zrobiło, że mnie nie ma a w internetach nie mogłem obczaić gdzie kupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...