buamazur Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Nie potrafię nazwać swojego piwa. Jestem jeszcze początkujący, więc proszę o wyrozumiałość. Jako że akurat dostałem kilka słodów postanowiłem zasypać: 1kg słód pszeniczny wędzony dębem 1kg słód jęczmienny wdzony bukiem 1kg monachjski 0,2kg Caprilla 0,5 karmelowy 1kg pilzneński klepiskowy 0,5 melanoidynowy gotowanie 60' 68^C, wygrzew do 78°C chmielenie: 60' Perle 30g 30' TNT 15g 5' TNT 15g Drożdże US-05 Wyszło na początku 13BLG, po 2 tygodniach w temperaturze 14-17^C jest 3BLG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) Wędzony bezstylowiec. Tak przy okazji - co Cię skłoniło do wrzucenia 0.5kg melanoidynowego? Edytowane 13 Listopada 2016 przez bart3q Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buamazur Opublikowano 13 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Dostałem na Chmielakach Krasnostawskich 2kg i powoli chcę go wykorzystać. Generalnie lubię słodowe posmaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raban19 Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Nie potrafię nazwać swojego piwa. Jestem jeszcze początkujący, więc proszę o wyrozumiałość. Jako że akurat dostałem kilka słodów postanowiłem zasypać: 1kg słód pszeniczny wędzony dębem 1kg słód jęczmienny wdzony bukiem 1kg monachjski 0,2kg Caprilla 0,5 karmelowy 1kg pilzneński klepiskowy 0,5 melanoidynowy gotowanie 60' 68^C, wygrzew do 78°C chmielenie: 60' Perle 30g 30' TNT 15g 5' TNT 15g Drożdże US-05 Wyszło na początku 13BLG, po 2 tygodniach w temperaturze 14-17^C jest 3BLG Nie lepiej zamiast TNT użyć np. Lubelskiego ? TNT z tego co kojarzę to taka bajaderka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...