maniek Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Witam wszystkich Piwowarów Mam na imię Marek i jestem początkującym alko.... znaczy się piwowarem Od czasu obejrzeniu filmu "Jestem piwowarem domowym" przeglądam fora o browarkach domowych i myślę, że znalazłem hobby na dłuuugie lata Obecnie jestem na etapie kompletowania zestawu. Warunki do warzenia mam nie najgorsze ( podpiwniczony letniak z kuchnią węglową do małego remontu ) Planuję zacząć od razu od zacierania Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryush Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Witam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnp Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 a witamy coraz więcej nas na Wschodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anteks Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Witam nowego piwowara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrest Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 I ja również witam krajana. Niech Ci piwo fermentuje, dobrze smakuje a browar szybko rozrasta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terry Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Proszę bardzo! Pierwsze wymierne efekty pojawienia się filmu. Nowego piwowara witamy bardzo serdecznie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szwed Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Witamy Brawo zaczynaj od zacierania, i ja tak zrobiłem. Nie neguję piw z puszki to tez jest dobre na początek jak się nie posiada sprzętu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...