kierovnik Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Witam wszystkich, nadszedł ten moment wyjścia z ukrycia i rozpoczęcia działalności piśmienniczej Do tej pory popełniłem 7 warek i wszystkie z zacieraniem. Wciąż jestem początkującym adeptem sztuki piwowarskiej ale prę na przód i mam zamiar trochę rozwinąć skrzydełka... Pozdrawiam wszystkich piwnie i słonecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwak Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Witam serdecznie na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anteks Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Południowo-wschodnia Wielkopolska rośnie w siłę , witam na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
josefik Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 cześć Krotoszyn to moje rodzinne miasto więc witam ziomala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kierovnik Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Witam, witam Jak elegancko, taki fachowiec i to jeszcze pochodzący z Krotoszyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacer Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Witam sąsiada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szwed Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Czesc kierovniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wena Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Witam również na forum. Mam kolegę w Krotoszynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...