fost Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Mam problem i nie bardzo wiem, co zrobić z tym fantem. Mianowicie: pod koniec listopada 2018 zamówiłem sobie fermentor stożkowy graifather na stronie producenta, ale przez pomyłkę dostałem kocioł zamiast fermentora. Napisałem do sklepu i oczywiście bez problemu dostałem sprzęt, który zamówiłem. Byłem też poproszony, by nie rozpakowywać kociołka, bo przyjedzie po niego kurier. Czas mijał, kuriera nie było, więc napisałem do sklepu – obiecywali załatwiać kuriera, który odbierze zwrot. Powtarzało się to z 3 czy 4 razy, a kuriera jak nie było, tak nie ma. Sprzęt jest spory, stoi w domu i graci. Czy ktoś się orientuje, co mogę w takim przypadku zrobić? Czy muszę to trzymać? Czy mogę się legalnie tego sprzętu pozbyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anteks Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 (edytowane) Zezłomuj i skan im podeślij Edytowane 15 Marca 2019 przez anteks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Czaja Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Napisz, że stawiasz ultimatum, kociołek ma zostać odebrany w terminie do 5 dni, w przeciwnym razie nie zawahasz się go użyć i przejmiesz przez zasiedzenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrickll Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Zasiedzenie to po 3 latach a nie po 5 dniowym ultimatum. Wyślij kurierem na ich koszt tylko napisz im maila że tak robisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fost Opublikowano 15 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 (edytowane) 5 minut temu, Patrickll napisał: Wyślij kurierem na ich koszt tylko napisz im maila że tak robisz. W sensie że za pobraniem, tak? Może to jest myśl. Tylko ta przesyłka pewnie wyjdzie sporo, bo to wielki i ciężkie pudło, a magazyn mają w UK. No i nie sami te wysyłki obsługują, a mają jakąś firmę od tego... Ale pomysł niezły – na pewno obczaję możliwości i im zaproponuję. Dzięki! Edytowane 15 Marca 2019 przez fost Spiewaczek1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DevilNoOne Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Ja tak miałem z komodą z Ikei Mieli mi dosłać dwie deseczki do szuflady, a się pomylili i wysłali całą komodę. Niestety po miesiącu się upomnieli o nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DevilNoOne Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 A czy podpisywałeś jakieś papiery na to, że odebrałeś ten kociołek, czy formalnie to odebrałeś fermentor, który de facto Ci wysłali później, a kociołka w papierach nie ma? Bo jak nie ma w papierach..., to go nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fost Opublikowano 15 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Papierów żadnych nie podpisywałem, ale przesyłki były dwie (na to papiery są). Co nie zmienia faktu, że kociołka nie zamawiałem i mój nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opk Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Zadzwoń albo przejdź się do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów - powinien coś poradzić. Jak nie zapomnę to w poniedziałek też zapytam u siebie w pracy rzecznika co o tym myśli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się