fost Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 Mam problem i nie bardzo wiem, co zrobić z tym fantem. Mianowicie: pod koniec listopada 2018 zamówiłem sobie fermentor stożkowy graifather na stronie producenta, ale przez pomyłkę dostałem kocioł zamiast fermentora. Napisałem do sklepu i oczywiście bez problemu dostałem sprzęt, który zamówiłem. Byłem też poproszony, by nie rozpakowywać kociołka, bo przyjedzie po niego kurier. Czas mijał, kuriera nie było, więc napisałem do sklepu – obiecywali załatwiać kuriera, który odbierze zwrot. Powtarzało się to z 3 czy 4 razy, a kuriera jak nie było, tak nie ma. Sprzęt jest spory, stoi w domu i graci. Czy ktoś się orientuje, co mogę w takim przypadku zrobić? Czy muszę to trzymać? Czy mogę się legalnie tego sprzętu pozbyć? Link to comment Share on other sites More sharing options...
anteks Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 (edited) Zezłomuj i skan im podeślij Edited March 15, 2019 by anteks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Czaja Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 Napisz, że stawiasz ultimatum, kociołek ma zostać odebrany w terminie do 5 dni, w przeciwnym razie nie zawahasz się go użyć i przejmiesz przez zasiedzenie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrickll Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 Zasiedzenie to po 3 latach a nie po 5 dniowym ultimatum. Wyślij kurierem na ich koszt tylko napisz im maila że tak robisz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fost Posted March 15, 2019 Author Share Posted March 15, 2019 (edited) 5 minut temu, Patrickll napisał: Wyślij kurierem na ich koszt tylko napisz im maila że tak robisz. W sensie że za pobraniem, tak? Może to jest myśl. Tylko ta przesyłka pewnie wyjdzie sporo, bo to wielki i ciężkie pudło, a magazyn mają w UK. No i nie sami te wysyłki obsługują, a mają jakąś firmę od tego... Ale pomysł niezły – na pewno obczaję możliwości i im zaproponuję. Dzięki! Edited March 15, 2019 by fost Spiewaczek1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DevilNoOne Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 Ja tak miałem z komodą z Ikei Mieli mi dosłać dwie deseczki do szuflady, a się pomylili i wysłali całą komodę. Niestety po miesiącu się upomnieli o nią Link to comment Share on other sites More sharing options...
DevilNoOne Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 A czy podpisywałeś jakieś papiery na to, że odebrałeś ten kociołek, czy formalnie to odebrałeś fermentor, który de facto Ci wysłali później, a kociołka w papierach nie ma? Bo jak nie ma w papierach..., to go nie ma Link to comment Share on other sites More sharing options...
fost Posted March 15, 2019 Author Share Posted March 15, 2019 Papierów żadnych nie podpisywałem, ale przesyłki były dwie (na to papiery są). Co nie zmienia faktu, że kociołka nie zamawiałem i mój nie jest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
opk Posted March 16, 2019 Share Posted March 16, 2019 Zadzwoń albo przejdź się do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów - powinien coś poradzić. Jak nie zapomnę to w poniedziałek też zapytam u siebie w pracy rzecznika co o tym myśli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now