balabon Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Cześć, Zaczynam dopiero w temacie warzenia piwa i jestem zielony. Ogarniam za to nieco w temacie robienia stron www. Odwiedziłem kilka stron z opisami, kalkulatorami etc. i większość z nich pamięta chyba lata 2000. Co myślicie o stworzeniu kompleksowej, w pełni darmowej (albo tylko dla forumowiczów) stronki zawierającej kalkulatory (żeby nie bawić się w ściąganie excela), przepisy i warki jak na brewness.com, włącznie z prywatnymi i co tam forum podrzuci jeszcze..? Może macie jakiś inny pomysł na stworzenie czegoś, co byłoby dla Was przydatne, a nie zostało jeszcze zrobione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balabon Opublikowano 5 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2019 (edytowane) Czy odebraliście mój wpis jako spam? Wszystkich na około przywitano, a ja pominięty. Pierwsze "piwo" z brewkita jeszcze poleży 2 tygodnie, ale już da się wypić. Wiem.., brewkit. Dwa kolejne zaplanowane z ekstraktów niechmielonych + chmielenie (polskie Pale Ale i pszeniczne z Esencji Smaku). Nie robię jeszcze, bo za ciepło. Planuję kupić lodówę do fermentacji: Zanussi ZRA40100WA. Co do stworzenia czegoś fajnego dla piwowarów: nadal aktualne. Edytowane 5 Września 2019 przez balabon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaniutek Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 Jeśli masz pomysł na stronę, to ja ci kibicuję. Rób! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...