kiernek Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 (edytowane) Witam mam zwyczaj zawsze się witać na forach. Od dłuższego czasu byłem czytelnikiem i zapomniałem nawet, że tego nie zrobiłem. Zwą mnie Marcin, mieszkam w Ząbkach pod Warszawą. lat 25. Pracuję jako programista, więc nic ciekawego od tej strony raczej nie usłyszycie ;] Jeśli ktoś ma kłopot z motocyklem to zapraszam do siebie. Domowym piwem przekupicie mnie, a ja zrobię wam np. zawory, bądź synchro gaźników Osobiście ganiam po Wawie Banditem 1200S. Jak ktoś przypadkiem ma ten motocykl, to zapraszam na forum polishbandtcrew. W swym życiu dużo nie uwarzyłem. Chyba 10 warka się robi. póki co tylko i wyłącznie górna fermentacja z racji tego, że nie muszę się martwić o odpowiednią temperaturę. Przerobiłem IPĘ, górnego koźlaka, miodowe, pszeniczne. Większość po kilka razy. Dobrych Warek i szerokości ;] Edytowane 20 Września 2011 przez kiernek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuś Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Witam i życzę samych sukcesów w warzeniu:beer: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szwed Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Witam serdecznie polishbandto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwiazkowiec Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 I ja witam piwowara z prawego brzegu Warszawy pozdr, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Witam Kolegę i pozdrawiam z Sudetów. Ja też gustuje w górnozaworowych warkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...