suenio Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Witam, mam pytanko odnośnie PA czy taki zasyp da radę? 1,7 kg PA 3 kg Pizleński 0,3 kg carahell dalej 69°C 1h Nad chmieleniem jeszcze myślę... woda ma 50kilka już więc zaraz zasypuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anmar Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Tak, bo dlaczego nie. Ale my się nie znamy, my warzymy bezstylowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suenio Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Chodziło mi bardziej o dodatek Carahell.. czy nie za dużo. Dałem 150g w końcu. Pilzeńskiego musiałem użyć bo nic więcej nie miałem, a gdzieś wyczytałem że na PA się nadaje + płatki owsiane. Nie znam się więc pytam. Jeżeli możesz mi podać przepis na prawdziwe pale ale, będę wdzięczny. PS. Rozumiem Twoje podejście i też chciałbym kiedyś warzyć piwa takie jakimi być powinny - na ten moment się uczę. Warzenie mnie relaksuje:D Wystartowałem z "moim sezonem" w zeszłym tygodniu, zakupy na ten sezon jeszcze nie doszły, a że wyrwałem się dziś z roboty wcześniej niż o 22/3 to robię z tego co mam... Życie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fidel Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 (edytowane) Tu masz przepis na smaczne APA, mnie smakuje. Zamiast London ESB możesz użyć US-05, będzie gicio. Słód pale ale możesz zastosować wymiennie z pilzneńskim. Edytowane 25 Listopada 2011 przez Fidel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi