Wojtas-ss Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Cześć wszystkim Piwowarom Jestem Wojtek z Bydgoszczy aczkolwiek ostatnimi czasy bardziej z Poznania bo tam studiuję. Moją przygodę z piwem zacząłem już dawno temu ale od jakiegoś roku poznaję świat prawdziwych piw i różnorodność jego stylów. Od dłuższego czasu śledzę ten portal z uwagi na moje wzbierające zainteresowanie piwowarstwem domowym. W końcu jakieś 2 tygodnie temu zdecydowałem się i uwarzyłem pierwszą warkę (Pale Ale), która teraz klaruje się na cichej. Już nie mogę się doczekać kiedy będzie dobre do degustacji jednocześnie zastanawiam się jakie uwarzyć kolejne. Pozdrowienia z grodu nad Brdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertJ Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Od razu zacierana czy ekstrakty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas-ss Opublikowano 5 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Od razu zacieranie, stwierdziłem, że i tak trzeba bałagan w kuchni zrobić więc jak szaleć to szaleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonBeer Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Udanych Wareczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zasada Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Pozdrowienia z Wildy! Pamietaj o depozycie w Piwnej Stopie i cyklicznych degustacjach piw domowych oraz spotkaniach Setkowego warzenia - do zobaczenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szejk Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 W końcu będzie jakiś dobry kompan do wyjścia na piwo jak będę w Bydgoszczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...