kamilg20 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) Cześć. Jestem początkujący, ale mam nadzieję, że nie dostanie mi się za delikatne eksperymentowanie z modyfikacją gotowych zestawów Zamierzam za 1-2 tygodnie uwarzyć alta z tego zestawu http://www.alepiwo.pl/?produkty/zestawy-surowcow/piwa-swiata/alt-bier.html Z drugiej strony bardzo intryguje mnie słód biscuit. Nigdy nie miałem z nim do czynienia, ale zaciekawiły mnie opisy jego właściwości aromatycznych. Teraz pytanie. Czy warto dodać do tego alta nieco słodu biscuit? Czy lepiej połączyć go z innym zestawem? Jeżeli warto to w jakich ilościach go użyć żeby nie przekombinować? Edytowane 2 Marca 2016 przez kamilg20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziedzicpruski Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Już sama ta recepta jest trochę przegięta, 500 g caramunich2 to dużo,jak dasz dodatkowo do tego zasypu powiedzmy 200-300 g biscuit za cholerę go nie poczujesz, no i same opisy, większość z nich to radosna twórczość producentów i sklepów które je sprzedają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilg20 Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Przesadzony caramunich oznacza więcej karmelu w piwie? Jak mniej więcej wyjdzie to smakowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilg20 Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 A mógłbyś mi zaproponować ile dać caramunich i biscuit? Może sam sobie zestaw zrobię. I może jeszcze instrukcję warzenia jakbyś mógł Jeżeli ten caramunich w tej ilości ma zepsuć piwo to wolałbym na własną rękę działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...