propaganda Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Pozdrawiam z Żoliborza Jestem zupełnie zielony, więc od 72 godzin czytam wszystko co uda mi się znaleźć w necie na temat domowego piwowarstwa. Całe szczęście w robocie jeszcze sie nie zorientowali, że przysypiam przy kompie. Okazało się, że mam sklepik Piwowara 5 min. spacerkiem od domu ... to nie może być przypadek . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 od 72 godzin czytam wszystko co uda mi się znaleźć w necie na temat domowego piwowarstwa ...non-stop? Witaj i czytaj, czytaj i pytaj, a jak dojrzejesz do działania, to przekonasz się, że to na pewno nie przypadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek73 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Witaj czytaj dużo i zacieraj piwko smakiem się odwdzięczy zazdroszczę ci tego sklepiku piwowara Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...