Gelhrid Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 (edytowane) Na początek chciałbym wszystkich powitać. Mam na imię Michał i mam 22 lata. Na forum trafiłem przez serwis JM, ktoś zamieścił tam link do spota "Jestem piwowarem domowym". Od tego czasu czytam to forum, no i przyszedł czas żeby się przywitać:rolleyes: Ogólnie w kwestii warzenia nie mam żadnego doświadczenia i żałuje, że za późno dowiedziałem się o prezentacji warzenia w pubie Omerta, bo z chęcią bym wpadł. Ogólnie na razie czytam sobie forum i zastanawiam się od czego zacząć i przez jeszcze jakieś 2 miesiące albo może trochę dłużej chce sobie poczytać, ewentualnie jeżeli będzie w okolicy podobna prezentacja to postaram się przyjść Mam pełno pytań, na szczęście znajduje na większość odpowiedzi na forum. Co do moich upodobań do z piw sklepowych to zazwyczaj wybieram Żywca lub Heinekena. Nadal się zastanawiam czy pierwszą warką będzie puszka, ekstrakt czy od razu zacier ale na razie mam czas żeby się nad tym zastanawiać. Mam takie pytanie czy w Krakowie jest gdzieś miejsce gdzie można by skosztować piwa domowego, chciałbym się przekonać czy mi to zasmakuje zanim zabiorę się za warzenie:cool: Prywatnie jestem studentem AGH interesującym się żeglarstwem, Japonią i pewnie można by coś tam jeszcze napisać ale może innym razem;) Pozdrawiam:beer: Edytowane 16 Lutego 2010 przez Gwlhrid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako1 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Witam i pozdrawiam Gwarantuję Ci, że jak zaczniesz warzyć własne piwa to Żywiec i Heineken pójdą w odstawkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...