JARENS Posted May 23, 2022 Share Posted May 23, 2022 Witam, temat wałkowany wiele razy ale nie do końca wiem o co chodzi. Mianowicie mam dodatkową małą lodówkę z zamrażalką i chcę ją wykorzystać pod fermentację ze sterownikiem stc. Nie mam pojęcia bo jestem zielony w tej kwestii czy jest jeden agregat na lodówkę i zamrażalkę. Lodówka wyłącznie do celów wyższych więc nic innego w niej nie będzie. Jak to będzie działać jeżeli sonda od sterownika będzie w lodówce? Może da się jakoś w ogóle tą zamrażalkę odciąć od zasilania czy coś w ten deseń? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glabro Posted May 23, 2022 Share Posted May 23, 2022 39 minut temu, JARENS napisał: Witam, temat wałkowany wiele razy ale nie do końca wiem o co chodzi. Mianowicie mam dodatkową małą lodówkę z zamrażalką i chcę ją wykorzystać pod fermentację ze sterownikiem stc. Nie mam pojęcia bo jestem zielony w tej kwestii czy jest jeden agregat na lodówkę i zamrażalkę. Lodówka wyłącznie do celów wyższych więc nic innego w niej nie będzie. Jak to będzie działać jeżeli sonda od sterownika będzie w lodówce? Może da się jakoś w ogóle tą zamrażalkę odciąć od zasilania czy coś w ten deseń? Raczej na pewno jest to jeden agregat ale możesz odwrócić lodówkę I zobaczyć na dole czy sa takie dwa czarne kompresory czy jeden. Nie da się tego odłączyć. Sonda powinna być na ściance fermentora na dodatek maksymalnie zaizolowana lub w fermentorze jeśli zadbasz o to, aby nic się nie zakaziło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anteks Posted May 23, 2022 Share Posted May 23, 2022 W ogromnej większości jest jeden agregat.Sterujesz biorąc temp z komory chłodniczej pz co to za lodówka Link to comment Share on other sites More sharing options...