Skocz do zawartości

Manometr


gibzdeka

Rekomendowane odpowiedzi

Da się:

Ściągasz gumę.

Szukasz z boku wgłębienia pod mały śrubokręt. Podważasz i ściągasz przednią szybkę.

Odkręcasz z tyłu dwie śrubki.

Wyjmujesz mechanizm z tarczą z obudowy.

Przytrzymując wskazówkę obracasz od drugiej strony zębatym wałeczkiem tak aby po zwolnieniu było 0.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@skybertmajstrowałem w zeszłym tygodniu z dokładnie takim manometrem i taką awarią. Nie znam się na tym, ale z tego co czytałem gdzieś na tajemniczych forach, trzeba bardziej przygiąć taką blaszkę, jakby łącznik, niż przestawiać zębatkę, bo podobno wtedy wyniki byłyby przekłamane. W każdym razie tak zrobiłem i znów pokazuje 0, ale nie sprawdzałem dokładności pomiaru.

Edytowane przez Łachim
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też to miałem i zrobiłem tak jak opisałem. Sprawdzałem z drugim manometrem i jest dobrze.

W jednym z filmów na kanale Keglanda (nie pamiętam już który film) prowadzący o tym wspomina, z tego co pamiętam mówi żeby obrócić ten środkowy wałeczek.

Być może Twój sposób też jest dobry. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.