skubaniec Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 witam forumowiczów! jestem całkowicie zielony w kwestii warzenia piwa, dlatego też chciałbym zapytać, czy sprzęt oferowany w owym linku: http://www.browamator.pl/szczegoly.php?Zestaw_BROWAMATOR_Super_Start&przedm=187642&grupa_p=6&pwd[6]=%2F163929%2F164395&sortuj=kod będzie odpowiedni dla opisanej na piwo.org metodzie warzenia poprzez "zacieranie"?? czy ten drugi zestaw "eko" też by się nadawał do owej metody?? będę wdzięczny za odpowiedź. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elroy Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Witaj! Prawda jest taka, że oba zestawy nadadzą się do warzenia piwa z zacieraniem. Jednak w każdym z przypadków nie masz w zestawie kadzi zacierno/warzelnej. Kup po prostu garnek emaliowany (tak około 30l). Dodatkowo w zestawie eko i super start brak termometru do kontroli temperatury zacierania. Wg mnie możesz zakupić zestaw eko, do tego gar emaliowany, termometr i surowce Na początek wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dori Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Wg mnie możesz zakupić zestaw eko, do tego gar emaliowany, termometr i surowce Na początek wystarczy plus wkład filtracyjny, a przy Eko przydałaby się też kapslownica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skubaniec Opublikowano 24 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 hmmm... wielkie dzięki w takim razie, jakie plusy nad Eko posiada Super Start?? skoro i jednym i drugim zestawem mogę wytworzyć piwo przez "zacieranie"... czy zatem, w Super Start będzie to łatwiejsze? czy wręcz przeciwnie? jakie są praktyczne różnice między tymi dwoma zestawami?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...