Cezary Daniluk Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 (edytowane) Heja. Jako że nie mam doświadczenia z tymi drożdżami zapytam szanowne gremium kolegów i koleżanek. Popełniłem pszenicę, 13.08 Po zatarciu miałem ~15blg, dzisiaj spuściłem trochę do balingomierza no i do skosztowania, no i wyszło mi jakieś ze 4blg, może ciut mniej - bo co2 podnosiło pływaka ciut do góry. Banany i gwoździki pięknie czuć I tak pytanie - butelkować? czy dać mu jeszcze ze 2-4 dni? i w butle Pozdrawiam !! PS: Miało być takie właśnie ciut mocniejsze bo pojedzie na szkolenie żeby koleżeństwo je spiło a na szkoleniu to zależy żeby szybko w głowie szumiało Edytowane 21 Sierpnia 2014 przez Cezary Daniluk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santa Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 (edytowane) Coś mi się zdaje, że dla tych drożdży zasady fermentacji i rozlewu są takie same jak dla całej reszty . Kiedy masz to szkolenie? Edytowane 21 Sierpnia 2014 przez santa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezary Daniluk Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 (edytowane) Jeszcze 3 tygodnie do szkolenia. Nawet jakbym dał mu jeszcze 1 tydzień w fermentorze, to 2 na nagazowanie chyba wystarczą No i pszenica to tylko świeża do konsumpcji Edytowane 21 Sierpnia 2014 przez Cezary Daniluk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...