janek22k Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Nazywam się Janek. Jestem studentem ekonomii, a studiuję w Elblągu, a wszyscy wiedzą z czego Elbląg był i w dalszym ciągu jest sławny?!;] Chcę zgłębiać tajniki związane z ważeniem piwa i dlatego tu się znalazłem;] Mam nadzieje, że znajdę tu pytania na moje wszelkie wątpliwości;] Pozdrawiam wszystkich forumowiczów! p.s. fajny motyw z takim przywitaniem;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flood Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 ważeniem Witaj i czytaj, jak się naczytasz - stwierdzisz że bardziej przydatne są jednostki objętości w gotowym produkcie. pzdr flood Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anteks Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 (edytowane) a wszyscy wiedzą z czego Elbląg był i w dalszym ciągu jest sławny?!;] z Kanału Elbląskiego ? Witaj na forum i pytaj a my rozwiejemy Edytowane 23 Listopada 2009 przez anteks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielok Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Cześć Witam na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elroy Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Cześć i czołem :) Wstyd się przyznać - nie wiem z czego Elbląg był sławny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janek22k Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Cześć i czołem :) Wstyd się przyznać - nie wiem z czego Elbląg był sławny ... no chyba z EB?;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...