Jump to content

głowica kapslownicy


jarekm

Recommended Posts

Witam Buduję kapslownicę .

Czy ktoś posiada wymiary , albo lepiej rysunek wykonawczy wnętrza głowicy do kapslownicy standard 26 mm

, może być też gotowa głowica chętnie odkupię za rozsądne pieniądze

Pozdrawiam

Edited by elroy
Link to comment
Share on other sites

http://www.piwo.org/forum/t1030-Kapslownica-z-wiertarki-recznej.html

tu masz zdjęcia i rysunek. Zrobiłem tak jak Belzebub statyw z wiertarki oraz element kapslujący z rurki grubościennej uwzględnij też poprawkę na wymiary tak jak sugeruje Belzebub. Kapsluje się tym bardzo dobrze.

Link to comment
Share on other sites

A czy ktoś próbował w dno głowicy włożyć gumę ,może zapobiegało by to zakleszczaniu kapsla ?

Trzeba będzie pokombinować

A dla lubiących kombinować aby zrobić niezniszczalną kapslownicę można wykorzystać starą przekładnie kierowniczą od małego samochodu, przekładnia listwowa .

np http://www.allegro.pl/item1012912628_fiat_uno_przekladnia_kierownicza.html

Edited by jarekm
Link to comment
Share on other sites

U mnie też nie ma problemu zakleszczania. Frez poprawiałem 3 razy, to nie ciężka praca tylko zabawa

Link to comment
Share on other sites

ja mam griffo i butelki się zakleszczają, ale dla mnie to nie problem, wystarczy delikatne pociągnąć za spód butelki i już wyskakuje z głowicy, więc nie mam zamiaru na razie nic z tym robić.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Witam pomownie

Kapslownicę zrobiłem wraz z głowicą .Mechanizm to stara przekładnia listwowa od " cieniaka "

kupiona na szrocie za 50 zł . Działa perfekcyjnie . Taka kapslownica wytrzyma kilka pokoleń piwowarów domowych :D

Pozdrawiam Jarek

jeden dziń pracy i kapslownica poskładana

Edited by jarekm
Link to comment
Share on other sites

fajna zabawka, powiedz mi tylko co to jest przekładnia listwowa, bo z mechaniką to jestem na bakier. Tak patrzę i nie wiem czy swojej nie wymienię, jakas taka toporna jest.

Link to comment
Share on other sites

Belzebub idzie tutaj o przekładnię układu kierowniczego.

Czyli przekładnia zębatkowa to przekładnia listwowa potoczne określenia magliwnicą

Link to comment
Share on other sites

przekładnia powinna być z małych samochodów bo z większych też się nadaje ale ustrojstwo bardzo przy tym rośnie :) i bez wspomagania dobrze jest też aby wałek atakujący do listwy był jak najbardziej prostopadle

jeśli będą zainteresowani moge wstawić rysunek głowicy trochę po swojemu ją zrobiłem co powoduje brak zakleszczania

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.