marboz Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Dziś zakupiłem fiatowski silnik do wycieraczek 12 V ale mam problem z podłączeniem i nie chce nic spalić. Możecie mi powiedzieć do których pinów idzie 12+ a do których 12 - ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sunny Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 pewnie czerwony +, czarny - daj lepsze zdjęcie (większy rozmiar to po płytce będzie widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leech Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Czarny do czarnego z zasilacza atx, czerwony lub zielony (bieg szybszy i wolniejszy) do żółtego 12V z zasilacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marboz Opublikowano 2 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 (edytowane) To mam podpiąć się bezpośrednio do silnika i olać płytkę czy do płytki a dokładniej do tych pinów ? myślę użyć do zasilania albo zasilacza atx albo czegoś podobnego jak zasilacz do laptopa. Edytowane 2 Września 2013 przez marboz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leech Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Bezpośrednio do silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marboz Opublikowano 2 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Bezpośrednio do silnika. Dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre356 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 pomożecie zidentyfikować kable w moim silniku? silnik od VW Bora, podłączyć go chcę do zasilacza z Xboxa Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrblaha Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Podłącz jakkolwiek, zakręci albo w lewo albo w prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mientkijanek Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Jak są 2 kable to jaki problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre356 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 (edytowane) ok, a może się da biegi ustawić? ten sam silnik jest podobno w Golfie 4 jeśli to pomocna informacja znalazłem taki filmik, ale on nie rozwiał moich wątpliwości. czy pin przylutowany do obudowy to standardowo kabel czarny (-)? Edytowane 29 Stycznia 2014 przez Andre356 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre356 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 kable są 2, ale pinów 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr2 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 IMHO, jeśli jest rezystancja pomiędzy obudową, a kablami to to jest silnik 2 biegowy, jeśli jej nie ma to to jest silnik 1 biegowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leech Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Do pina przylutowanego do obudowy dajesz minus, czerwony lub niebieski (biegi) łączysz z plusem. Andre356 i profik 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre356 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 a można macać obudowę silnika jak jest podłączony? nie jest to niebezpieczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrblaha Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 12V nic Ci nie zrobi:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre356 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 ale 10-15A już tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztoń Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 ale 10-15A już tak 15 amperów, przy napięciu 12 V żadnej krzywdy nie zrobi. @Andre, Podłącz pod piny z kablami, będzie ok. Piny bez kali idą do włącznika krańcowego wewnątrz przekładni, a to do mieszadła nie jest potrzebne. Z mojego doświadczenia mogę dodać to, że u mnie sprawdzają się w lidlu wysokie obroty. Przy niskich obrotach bezwładność cieplna zacieru była duża, po wyłączeniu grzałki temperatura podnosiła się jeszcze ok.2-2,5 st.C. Przy wysokich obrotach podnosi się tylko ok.0,6 st.C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sugarsweet Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 ja radziłbym jednak podłaczać 1-PIN połączony z obudową i 2-pin z tych do których dochodzą kable. Wydaje mi się że pinyh z kablami to 1 i 2 bieg. Jak podłaczysz do nich zasilanie, to silnik będzie kręcił, ale nie tak miało być (czyt. zajedziesz go) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się