jokatorun Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Witam Jakiś czas temu w moje ręce wpadł ARES z Browaru Olimp nie będę ukrywał ze bardzo przypadł mi do gustu. Zacząłem szperać w sieci i na forum odnoście informacji i przepisu na takie właśnie piwko. Postanowiłem zwrócić się do was koledzy i koleżanki o pomoc w ułożeniu takiej właśnie receptur. Z danych producenta wynika ze w skład Aresa wchodzą słody: pilzneński, monachijski, karmelowy 600,jęczmień palony. Piwo obficie chmielone wyłącznie Iungą i Sybillą, ekstrakt początkowy 13 %,IBU 30, drożdże S-04 Chciałbym mieć zasyp na warkę 20l Jestem jeszcze zielony jeśli chodzi o tworzenie swoich własnych przepisów a i BeerSmith jest jeszcze nie opanowany;/ Liczę na wasza pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wizi Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 http://www.wiki.piwo.org/Irish_Red_Ale_%28Czerwony_top%C3%B3r%29,_Krzysztof_Fidler_%28Infam%29 przelicz na 20l, chmielenie oblicz za pomocą PPPP lub jakiegoś kalkulatora z sieci i gotowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panszpik Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Mógłbym podać dokładny przepis, ale wtedy nie byłoby zabawy Ale coś mogę z przepisu podrzucić jak go odkopię alechanted 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgoda Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 No, z takim info to już właściwie kwestia 2 prób i będziesz miał. Zacząłbym od takiego układu, 84% pilzneński, 13% monachijski, 2% karmel 600 i 1% palony jęczmień, 20g Iungi na 60' i 20g Sybilli na 15' (nie wychodzi "obficie", ale co poradzisz). Potem kalibracja i poprawki, a następne podejście już powinno być trafione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...