Kasspar Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Serdecznie witam wszystkich pasjonatów piwowarstwa. Praktycznie dopiero rozpoczynam swoją przygodę z piwowarstwem dlatego mam ogromną nadzieję, że będę mógł się dowiedzieć wielu przydatnych rzeczy od doświadczonych piwowarów tym bardziej, że pasję postanowiłem połączyć z przyszłym życiem gdyż jestem studentem Biotechnologii ze specjalnością fermentacja na Politechnice Łódzkiej;) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jejski Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Witam na forum i życzę powodzenia we warzeniu. jestem studentem Biotechnologii ze specjalnością fermentacja Znalazł się ktoś, kto mi wytłumaczy ten diagram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiktor Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 pozdrawiam kolegę po fachu, ja też studiuję "ten przyszłościowy" kierunek, ale na Politechnice Warszawskiej. Moja druga połówka też jest po tym i od września szuka pracy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieron Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 I ja witam i powodzenia życzę. Jejski, nie przesadzaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasspar Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Hehehe diagram konkretny, nie śmiejcie się ale kiedyś na egzamin z biochemii umiałem nawet kawałeczek tej plątaniny. Dzięki za serdeczne przyjęcie. P.S ,,Biotechnologia" ładnie brzmi, bardzo przyszłościowy kierunek:smilies: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...